nytt boende

Idag gick flyttlasset som krävde två vändor från Stratford till Notting Hill, dessutom något för tidigt på morgonen. När vi väl var färdiga, och vääldigt nöjda, så hittade vi en italiensk restaurang och åt en pizza. Annars har jag och Julia sprungit lite på stan och spanat samt druckit sjukt god varm choklad, innan vi tillsist hamnade här hemma och började packa upp, var lite för trötta för pubhäng så det blir det en annan dag, jag har ju trots allt min första jobbdag imorgon! Börjar klockan 12 och jobbar fram till 21, anar att det för min del kommer bli hem och slänga mig i sängen efter det, lär säkert vara väldigt trött efter en hel dag med massa nytt. Men det ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0