Nästan jul

Vet ni? Idag har jag haft en bra dag på jobbet! Har jobbat med roliga människor, haft lagom mycket att göra och några riktigt trevliga kunder, dessutom slutade vi för en gångs skull i tid! Fick höra lite om boxingday som är på måndag, kommer tydligen vara helt galet då när zara slår upp portarna för rean, vi får väl se om jag kommer ut levande då... Och imorgon, på julafton, jobbar jag från klockan 14 till när vi är färdiga. Ja, för vi ska prissätta allt till rean efter stängning och fick höra att om vi har tur är vi ute innan nio. Så i den här lägenheten (eller kanske rummet) bestämde vi att vi firar jul mer på söndag istället, som engelsmännen. Och dessutom har vi finbesök från Sverige! Julias mamma, moster och kusiner anlände idag för att stanna några dagar :)
Innan jobbet idag sprang jag och Julia lite på stan, fick köpt en så fin röd julklänning och ett par julklappar till mig själv, ansåg faktiskt att jag måste få öppna nån julklapp imorgon, även fast det inte blir en vanlig julafton! Och på tal om julklappar, fick en 50 pund check på Zara av jobbet! Nu känner jag att det börjar bli lite mycket text och jag börjar bli lite trött. Hoppas att ni alla får en underbar jul! Skickar lite kärlek från London!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL älskade Vickan .Hoppas du får en bra jul.

Du kan väl skypa i kväll när du kommer hem.MÅNGA MÅNGA KRAMAR



MORMOR Lena

2011-12-24 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0