my heart is waiting for a new you

Jag är numera anställd på Zara på oxford street, måste säga att det klingar ganska fint! På mens' wear hittar ni mig, från och med på lördag! Annars så kom intagningsbeskedet idag, och jag har en plats i Luleå, blir det inte bättre än så så hittar ni mig med största sannolikhet i London i januari! Annars får vi se, hade ett par andra platser som ser lovande ut. Och nu kanske ni tänker "men herregud, byta jobb i london mot plugg?!", men så är det ju så (nej skratta inte nu) att miss östergren har den senaste tiden slagits av lite åldersnojja och tänker att om jag ska hinna utbilda mig innan jag är över 30 så kan det vara bra att börja. Och för den delen skulle det nog inte vara helt fel med lite universitetsstudier. Och sen finns det förhoppningsvis ett liv efter plugget också, då man kan se lite mer av världen (ja, men ni livserfarna, hjälp mig att övertyga mig nu!). Men jag är ju fortfarande jag med världens jobbigaste beslutsångest, så we'll see. Och då menar jag verkligen, WE'LL SEE.
Och vet ni vad? Imorgon flyttar vi oss från Stratford till Notting Hill, vilket uppsving bara där! Det tänkte jag och Julia fira efter flyttlasset med lite shopping och lite pubhäng, har hört att londonborna är bra på det sistnämnda. Det jag unnade mig i shoppingväg idag var ett paraply för fem pund...

Kommentarer
Postat av: amanda

pubhäng är det bästa i london! oslagbart!

2011-12-09 @ 13:31:58
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0