London sett genom min kamera

Bilderna gör det som vanligt inte helt rättvist, London är väldigt mysigt, speciellt när mörkret faller på och alla juldekorationer lyser upp. Idag var jag och Lisa i convent garden och gick omkring och jag blev så kär i den statsdelen! Massa små mysiga kullerstensgator med affärer och små cafeer! Har delat ut ett par cvn till och imorgon ska jag på intervju, gruppintervju. Jo, men en intervju på engelska kan väl inte skada, en erfarenhet rikare om inte annat! Nu tar jag snart natt då jag måste upp ganska tidigt för att gå ner till tunnelbanestationen, hitta rätt tunnelbaka, rätt uppgång, rätt gata och tillsist rätt ställe lagom till tio tiden. Och jag behöver en rejäl tidsmarginal om jag känner mig själv rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0