Grattis till mig

Jaha nähe, två intervjuer senare och ett telefonsamtal och jag har fått mig en halvtids anställning, med start på lördag! Är så förvånad över hur snabbt det har gått, jag menar, kom hit i lördags kväll, delade ut mina första cvn på måndag och nu sitter jag här med jobb två dagar senare! Dessutom har jag bara delat ut kanske åtta cvn sen jag kom hit, lite skillnad från i höstas när jag delade ut betydligt mer och skickade in på alla jobb jag kunde hitta... Så nu är det London på riktigt antar jag? :) Och fick klart för mig att enda dagen på året de har stängt är den 25 december, så det lär ju bli jobb under de kommande högtiderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Victoria, snabbt jobbat, vad blev det för jobb.Kram Elsie o Uno

2011-12-07 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0