Get lost and then get found

Halv elva den 12 januari landar jag på landvetter hemma igen, och den 14 januari tar jag 20 timmars natttåget till Luleå. Så friends, hoppas ni är lediga och vill träffa mig på fredagen! Annars får ni minsann ta er till Luleå och hälsa på i vår! ;) Tänkte att jag skulle ta igen den vintern jag missade förra året (i cali) och änsålänge detta året, med en riktig vinter i norrland. Det bästa med att vara här just nu är ju då att jag kan (eller snarare måste) shoppa en massa varma kläder, har idag skaffat mig en ny tjock jacka och härnäst står vinterstövlar på listan.
Annars ligger jag och Julia och skrattar åt oss själva här i vårt lilla rum, åt stekpannor och falukorvar, snåla människor och människor som inte kan diska, nyår som ännu inte är planerat, min två meter långa kollega från senegal som bott i frankrike och usa som kindpussas och kallas mama och åt allt annat som är totalt oviktigt men extremt roligt klockan ett på natten. Min första och bästa sambo kommer jag sakna efter den 12e!
Och så bokade ju min mamma biljett hit, hon kommer nästa vecka! Och det påminner mig om att jag skulle kolla musikalbiljetter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0