dec 5

Idag har London bjudit på lite sol och några plusgrader, lite sightseeing och mycket promenerande. Åkte bort till Notting Hill (dit vi flyttar på fredag) och gick till oxford street för att se hur långt det var, och med andra ord perfekt! Ungefär 25 minuters promenad (såvida jag inte går vilse när jag går själv, mitt lokalsinne är ju inte alltid på rätt sida vägen)! Dessutom fick jag lämnat ut några cvn idag, så nu får vi se om jag är hemma i januari igen eller om kanske London lockar med något roligare, ja det vill säga jobb. Hörde att ni fått lite snö hemma? Kanske blir en vit jul trots allt? Isåfall tar vi om den en gång till i januari ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Åh Vicki så ROLIGT att du äntligen är där! angående siesta; anna bangar smått ur Just nu, hon har inga pengar denna månaden.. och sen sticker jag så frågan är om vi köper innan jag kommer hem igen :S sorgligt i know :( PUSS på dej och ha det super!

2011-12-06 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0