dec 27

Jag överlevde gårdagen, men herregud säger jag bara. Det var galet. På riktigt, galet! Under några timmar var det så mycket folk i affären att det knappt gick att röra sig. Galgar och skjortpapper var överallt (förvånad över att ingen halkade), kläder låg på golvet, i högar, som sagt det var galet. Vad som också är galet är att vi på bara herravdelningen sålde för ungefär 120 000 pund. Alltså 1 300 000 svenska kronor! Vad som är ännu mer galet, eller mer fruktansvärt, var att det mitt på blanka dagen skedde ett mord utanför mitt jobb! Klicka och läs. Efter jobbet kände vi oss väl värda en drink, så det härliga gänget som stängde igår (kan bero till hälften på att det var den bra chefen och till hälften på att vi var övertrötta efter en lite smått sjuk dag) drog till en klubb klockan elva efter stängning. Kände mig lite tillbaka kastad i tiden när vi började köra "jag har aldrig", men det var kul och en del otippade saker fick man allt höra. Har insett att jag har några riktigt roliga kollegor och att det här jobbet växer lite för varje gång! Och blir det ju lite vad man gör det till, men känner på mig att jag kommer vara rätt så slut efter den här veckan, är ledig först på söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0