Dec 22

Blev lite ändrade planer igår, fick hoppa in och jobba 13-22. Gick helt okej, även fast det inte var min favoritchef som jobbade... Idag börjar jag inte förrän klockan fem så har nyss avnjutit en god frukost med äggmackor och yoghurt med frukt och musli. Slog på julradio.se som jag hört så mycket om, men just nu spelas "vår julskinka har rymt" så är inte nästa låt bättre så blir det utan tvekan en diss från min sida! Annars tittar jag på julkalendern varje morgon, den är ju mysig i år! Och hänger knappt med på att det är julafton på lördag, den här månaden har gått fort! På tal om julafton borde jag ge mig ut på julklappsjakt innan jobbet idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0