Vacation in sight

Idag har solen värmt, 28 grader visade termometern! Galet härligt! Men tidningen sa att det blir "normalare" väder för årstiden snart igen. Men lite försmak av sommaren tackar jag inte nej till!

Och imorgon kommer Rasmus! Ska bli så kul! Först en vecka här och sen Hawaii. Jag kan inte nog poängtera hur mycket jag behöver en veckas semester nu. Blev påmind nu ikväll när jag skulle lägga barnen. Tålamodet sinar lite just nu kan man väl säga.

Nähe, nu blir det sängen, imorgon ska jag upp och gå dishen, hem och fixa, hämta tjejerna, fixa lunch och sen nån gång efter ett är det tid att köra mot SFO!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Äntligen..... Dagen du längtat så efter är här! Nu kan du räkna timmar till Rasmus är hos dig. Såååååååå underbart! Puss o Kram (han har lovat att krama dig från mig oxå)

2011-04-01 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0