Surfing!



Idag tog vi oss an en surfing lektion. Sååååååå kul! Inte alltför svårt, vilket förvånade mig, när man väl fångat vågen. Med instruktörens hjälp i början gick det bra, men efter det krävs det nog en del övning och tid på brädan to time the waves. Armarna är trötta efter allt paddlande, och det var mest det jag höll på med efter att instruktören lämnade oss, haha... Men igen, SÅ KUL! Var definitivt inte sista gången! Efteråt svalkade jag mig med en mango smoothie, välförtjänt och så gott! Förutom trötta armar resulterade det i lätt bränd rumpa och knäväck. Nice! Nu ska vi snart dra oss mot standen igen, för lite mat och förhoppningsvis en solnedgång. Puss och hej, jag längtar efter er därhemma!


Kommentarer
Postat av: pappa

Sola med måtta!!!

Lagom bränd är bäst!

2011-04-13 @ 09:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0