Sista kvällen på Hawaii



Så här såg vi ut i lördagskväll, innan sista middagen på Hawaii. Ja, min haka, och rygg, tappade hud de sista dagarna. Tror att min hud reagerar med solkrämen eller nåt i den stilen, för "vanliga" brännskador från solen är det inte allafall. Jag vet, varken snyggt eller mysigt.

Annars känns det helt okej att vara tillbaka i vardagen på nåt sätt. Dagen har mestadels spenderats på danceclass, i lekrummet och vid poolen. Träffade en sprillans ny fransk au pair vid poolen, vi ska ses igen på torsdagkväll. Alltid kul med lite nytt folk! Det är verkligen lustigt hur utåtriktad och öppen man blir här som au pair, tror aldrig jag träffat så mycket nytt folk så frekvent, och så lätt! Är man au pair så är det lite som "hej hej, välkommen i gänget", haha. Men det är nog bara en av alla nya egenskaper/förändringar som skett sen jag flyttat hit. Jag inser det själv när jag träffat folk hemifrån. Men mer om det en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0