Semestern är nära.

Så när skräckupplevelsen från igår lagt sig så avlöses det av nästa... Eller okej, jag ska inte överdriva, men nu ikväll när jag hade hand om tjejerna så börjar ena klaga på ont i örat. Och ont i huvudet. Och snart sitter jag med en liten gråtande tjej i famnen med öroninflammation. Och det gör så ont i mig att se henne gråta av smärta. De som också skulle flyga till Hawaii imorgon! Men som tur är kunde mina värdföräldrar fixa fram medicin och omboka flygbiljetterna ganska smidigt ändå. Dessa små liv, jag känner verkligen för dem, åt dem och med dem! Jag älskar dom här barnen! Och jag kommer att sakna dom den kommande veckan.

Nu är iallafall allt nerpackat för min del och jag är redo för Hawaii!

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

SKönt!

2011-04-09 @ 07:38:32
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: sara

vad roligt!

2011-04-09 @ 07:52:42
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Elsie

Ha nu en skön semester och koppla av efter alla strapatser. Vi älskar dig Victoria. Många kramar.

2011-04-09 @ 08:37:44
Postat av: Sofia

Ha nu super duper mysigt :) Saknar dig!! <3

2011-04-09 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0