OSTMACKA!

Hade jättetrevligt ikväll! Alltid kul att träffa nya människor och det var obeskrivligt skönt att bara få komma ut lite och känna sig social!

Såg nyss ett klipp om ostmackor och chokladmjölk. JAG DÖR. Jag saknar svensk mat emellanåt så jag håller på att gå i taket! Borde egentligen passa på av njuta av allt amerikanskt, för här kommer jag ju inte bo för evigt, bara för ett år just nu iallafall. Svensk mat kan jag ju äta jämt sen! Men så tänker jag inte alltid tyvärr, haha, så just nu vill jag mest av allt ha en grov macka med smör och riktig ost på!


Kommentarer
Postat av: Elsie

När du kommer hem blir det laxbutiken. Kram från oss

2011-04-22 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0