Lördag i Gilroy.



Hemkommen efter en fullspäckad och jättebra dag! Halv elva hämtade Lisa upp mig och sen åkte jag, hon och Marion (den nya franska tjejen) till Gilroy för shopping! Fick med mig massa bra hem! Bland annat nya promenadskor från eazytone (som lovar att träna benen och rumpan massa extra), ett par svarta pumps, sandaler, levis jeans, två t-shirts och en skjorta från Ralph Lauren, plånbok från Michael Kors och ett par jättesnygga shorts från forever. Nu vet jag vad min mamma tänker (och säkert några andra därhemma) - att jag spenderat aaaaalldeles för mycket pengar. Men jag måste ju shoppa på mig innan familjen kommer (så de kan ta med sig en del hem) och sen är det mesta ungefär halva priset jämfört med hemma! Levis jeansen kostar ungefär 200 kronor, gympaskorna drygt 500! Och så är det ju så kul att shoppa! vi avslutade dagen med en sallad på panera. Har iallafall haft en toppendag med Lisa och Marion, och imorgon klockan nio ska vi ses igen för att gå dishen. Jag måste ju dessutom testa mina nya promenadskor! ;-)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag förstår dig! Klart man ska shoppa och vara glad! Sol, värme, härliga vänner o shopping är bra för humöret! Puss o Kram

2011-04-24 @ 23:37:54
Postat av: Ulrika

Jag förstår dig! Klart man ska shoppa och vara glad! Sol, värme, härliga vänner o shopping är bra för humöret! Puss o Kram

2011-04-24 @ 23:38:20
Postat av: Pappa

Tänk om vi också vill shoppa på oss en del innan vi åker hem!!!

2011-04-25 @ 07:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0