HAWAII blir bara bättre



Ett par bilder från igår. Vi firade första dagen på Hawaii med ett glas vitt innan det blev middag på Chili's. Som jag har längtat efter varma sköna kvällar! Cali i all ära, men kvällarna där är inte som här...

Den här eftermiddagen spenderades på Waikiki beach, och som "dumma turister" som vi är så tänkte vi, molnigt och bara några timmar på eftermiddagen på stranden kräver nog ingen solskyddsfaktor. Jag påstår inte att jag bränt mig, men mina shortsskyddade lår är lite rödlätta. Så imorgon blir det skolskyddsfaktor och fårhoppningsvis blå himmel!



Sa jag att det är underbart med semester? :-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ser helt underbart ut!!! =)

2011-04-13 @ 13:26:22
URL: http://libertywalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0