Happy monday

Här sitter jag och ugglar en måndagskväll. Slutade för en gångs skull tidigt, halv fem, så gick dishen, tog en lång dusch åt en skål med jordgubbar (för att kompensera övriga dagens onyttiga intag haha) och tittar nu på playkanaler. Toppen för kvällar som denna! 

Igår hämtade jag Sarah på SFO och det var så otroligt kul att få träffa henne igen! Vi åt en froyo och pratade på om de senaste veckorna och reflekterade över faktumet att vi haft sverigebesök och att de nu åkt hem. Det måste upplevas för att förstås, alltså känslan att de kommer hit som numera är "vår vardag" och känslas som infinner sig när de lämnar "vårt hem" igen. Efter froyon åkte vi och såg filmen "Water for elephants", heltklart sevärd film! Nästa helg hoppas jag vi ska se "Surfrider", som vi egentligen ville sett igår, nu när jag är på säkra sidan och redan har surfat ;-)

 Imorse skypade jag med mamma, pappa, lena, bernt-inge och hampus, det var ett tag sen sist så det var skönt att se dom igen :-) Speciellt lilla hampus, åååååh vad jag ska kramas med honom (och med er andra med såklart) när jag kommer hem!



Den här bilden är nog ett år gammal. Och typ fem kilo lättare, måste bättra mig på promenad/jogging fronten! Och på onyttighetsfronten med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0