Framtid

Hinner skriva några rader innan jag ska hämta upp tjejerna från skolan. Lovade en update om framtiden, min tid i USA tar slut om fyra månader, vilket faktiskt inte är så jättelång tid. Jag har faktiskt sökt plugg till hösten, på första plats civilekonom i göteborg, och det är väl enda stället jag skulle kunna börja på till hösten OM jag kommer in. Är inte sugen på att flytta längre än så efter att ha varit hemma i tre dagar typ... Men jag måste erkänna att jag inte är jättesugen på att börja plugga, nu när jag äntligen "vet" vad jag vill göra känner jag att det kan vänta till nästa år, eftersom det finns mer som jag vill göra och uppleva! Men som sagt om det omöjliga inträffar så får vi se vad som händer. Annars då? Säsonga låter ju bra i mina öron. Eller komma hem och jobba en massa och dra ut på lite äventyr till varmare breddgrader till vintern, kanske asien? Jag tror inte att kommer att kunna bestämma mig förrän jag står på hemmaplan. Det får bli dagens i-landsproblem - för mycket valmöjligheter! ;-) Nu lagom till sommaren tänkte jag börja söka lite jobb tills jag kommer hem iallafall, så får vi se om det blir Göteborg, Halmstad, skidor eller bikini till hösten/vintern. Vet inte om det här bringade någon klarhet i något alls egentligen :p
 
Vad jag med säkerhet VET är att jag vill fira julen med tjocka släkten och största delen av nästa sommar i Halmstad. Så det kan ni skriva upp :-)

Kommentarer
Postat av: julia

jag är gärna med dig och är galen vad du än gör, mihhhhi jag saknar dig vicki pussis

2011-04-28 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0