At Stanford!

Oj vad ni har saknat mig, eller hur? ;-) Nej men okejdå. Kom iallafall tillbaka till Stanford nu ikväll, har precis packat upp och Rasmus är fullt sysselsatt med att packa ner. Hawaii var inget annat är otroligt! Fint, varmt (i både luft och hav), avkopplande och roligt! Om än lite monligt då och då samt en och annan regnskur, faktiskt. Tänkte hyrt en surfbräda i fredags eftermiddag, men lagom tills dess kom en regnskur och spolade bort de planerna. Igår var vi iallafall ute på havet på en båttur med lite snorkling. Såååååå fint! Såg en massa fina fiskar men även en sköldpadda! Idag har dagen gått åt att sitta på flygplatsen och flygplanet. Helt okej ändå. Känner mig redo för att spendera dagarna med barnen igen, även fast jag gärna stannat kvar och plöjt några böcker till på stranden och övat på surfbrädan lite till... Här kommer lite bilder från Rasmus minneskort, blir nog fler från min dator en annan dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0