48 dagar, sen väntar en veckas semester!

Okej, snabb utdate innan mina ögonlock trillar ner :p Min sommarsemester med familjen är nu äntligen spikad, till den 16 juni! Så vad kan det bli, sex veckor tills dess? Looking foward to it. Jag pratade även hemresedatum med min värdmamma idag. Redan, jag vet, men här gäller det med framförhållning, de har redan börjat planera för hösten, så det var lika bra att börja prata lite om det så vi vet var vi är, typ. Jag kommer att komma hem i slutet på augusti någongång. Officiellt är min sista arbetsdag de 29 augusti. Känns otroligt skönt att ha pratat om både semester och hemresa idag. Känner att jag haft lite som legat och gnagt i mig och det var bara skönt att få det klart och inga sura miner, ni vet sånna där onödiga orosgrejer - det här var två utav mina.
Nu lockar sängen och jag ska sova och längta till helgen, bara fredag kvar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0