20.32


Yosemite

Så var onsdagen snart slut. Och jag måste erkänna att jag hellre spenderat kvällen någon annanstans än i mitt rum... Börjar bli lite långtråkigt. Sysselsätter mig för tillfället med att ladda upp bilder för framkallning. Har drygt sju mappar (sep-april) att gå igenom med bilder så det kommer nog ta sin tid. Tänkte vara lite kreativ och skapa ett konkret album så att framkalla bilder får bli första steget. Dagen har annars lunkat på, har spelat massa spel, varit på biblioteket, lagat makaroner med ost (seriöst matlagning, ja vet) och läst ett gäng böcker för kidsen. Helt okej dag! Imorgon blir det full arbetsdag, det vill säga tio timmar. Efter det blir det nog Borrone, var längesen jag var där! Någon annan i krokarna som har planer på att åka dit imorgonkväll? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0