19.52

Så var tisdagens långa arbetsdag över. Och nu ska jag snart iväg på LCC möte. Missade det när jag var på Hawaii, men ikväll är det ett "makeupmeeting" så jag kom inte undan det iallafall.. :p Annars har jag ännu en gång fått frågan om vad jag ska göra när jag kommer hem, denna gång av min värdpappa. Jag får liksom lite tunghäfta då, vet inte vad jag ska säga samtidigt som jag skulle kunna säga massor. Blev ett svar i stil med "kanske plugg, kanske säsong, kommer nog bestämma mig när jag kommit hem". Om jag har tid ikväll efter mötet kan ni få en update på den fronten, misstänker (eller okej, vet!) att ett par av mina läsare är lite nyfikna och intresserade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0