10.19

Man borde inte behöva gå upp klockan sju en lördag...

Igår när jag slutat vid sju så åkte jag och Kerri och åt middag på Panera och sen var tanken att vi skulle gå på Fast Five som hade premiär igår. När vi kom till bion var den utsåld, så då letade vi upp en annan som vi styrde mot. Väl där stod vi i en milslång (kändes så iallafall!) kö i en timme! Sen var det värsta rushen in i salongen :p Här får man inga platser som i sverige, utan man köper bara biljett och får sen sitta var som helst. Den var bra iallafall, vilket var tur, ville inte ha stått ute och frusit i onödan ;)

Idag har jag jobbat, halv åtta till nu, var lite halvt kaotiskt med det gick. Nu tar jag helg, men har ingen aning om vad jag ska göra riktigt. Är lite låst här just nu... Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0