Sunny monday

shopping

Började dagen med frukost Menlo Park med Sarah (var sååå kul att äntligen få träffa henne igen!) och Carro, sen vidare för att hämta upp Emilia och åka till San Jose för shopping! Började på Victoria's Secret och som ni ser gick jag inte därifrån tomhänt... :-) Lite underkläder rikare samt nytt shampo och balsam. Jag kunde inte heller gå ifrån forever 21 tomhänt... Fick med mig en kofta och en liiite tjockare kortärmad tröja. Dagarna här är varma och soliga, men kvällarna blir lite kyligare och jag packade inte ner jättemycket tjocka kläder hemifrån... Vi åt lite lunch och gick i lite mer affärer innan vi åkte vidare för att gå på bio, Eat, pray, love hette filmen vi såg, den var bra! Men det roligaste var nästan innan filmen, när vi skulle köpa dricka. Jag bad om en Cola zero (första sen jag kom hit) size small. Size small i detta land är som size big på mc donalds hemma. Med andra ord typ en liter?? Nåt sånt. Behöver jag nämna var första stoppet var efter filmen? Dessutom drack jag inte ens upp hela...

Summan av kardemumman, jag har haft en jättebra dag, fått se mer av vackra cali och träffat lite nya människor! Imorgon är första arbetsdagen och den börjar klockan 9.00 med en playdate med en (tysk?) tjej som heter Anna. Håll tummarna för att allt går bra!


Kommentarer
Postat av: Anders Östergren

Jag hade varit mer förundrad om du kommit hem UTAN kassar! Puss Papppa

2010-09-08 @ 12:17:17
Postat av: Anonym

Jag hade varit mer förundrad om du kommit hem UTAN kassar! Puss Pappa

2010-09-08 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0