Tisdag!

Blev inget bloggande igår, hade fullt upp med barnen! Jobbade sent så skulle få alla i säng, den ena tjejen ville däremot inte sova, så det var ett himla springande ett tag... Men vid nio, halv tio någongång så slumrade hon också in. Sen var jag ganska trött efter en heldag med barnen, samt möte med min LCC på morgonen. Hon var gullig, och det känns bra att ha fått träffa henne.

Idag börjar jag inte jobba förrän två. Så nu på morgonen har jag gått the dish, tagit en lång varm dusch och ätit frukost. Killen är i skolan och tjejerna på simskola men mamman, så har haft huset för mig själv en stund. Nu hoppas jag snart att Sarah hör av sig, och kanske till och med har tid att köra bort hit till Stanford! En fika och lite var-ska-vi-ta-våra-6-credits-prat hade varit bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0