Soccer och Sushi!



Nu tänker ni säkert "Va? Victoria på en fotbollsmatch?", och det tänkte jag med. Men till skillnad från hemma så uttnyttjas varenda ledig minut här borta, och de tyska tjejerna ville se en fotbollsmatch och jag var inte sen att haka på. Livet här och hemma är ganska annorlunda. När du bor och jobbar på samma ställe är det verkligen skönt att komma ut och hitta på annat, vadsomhelst.

Vi hade sushi till middag och det var sååååå gott! Blir med all säkerhet några besök där igen under årets gång... Det blir mycket mat-bilder, men det är då man har tid och kommer på att ta upp kameran. Dessutom borde jag använda min systemkamera, blir så mycket bättre bilder. Ska bara köpa en bättre väska att ha den i (när jag får mitt bankkort, någon gång i veckan!).


Kommentarer
Postat av: sara a

åh vicki det ser helt underbart ut!! Hur är familjen nu? Hoppas dom är snälla :P ;) Vill också jobba i USA :D PUUUSSAR

2010-09-13 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0