onsdag hos mig, torsdag hos er

Lite shopping (en tjocktröja) och en starbucks senare (observera att det är te i den) så känns det lite bättre. Mina tyska tjejer kom och hämtade upp mig och vi åkte en snabbis till stanfords shopping mall, det är lite rea på abercrombie & fitch så en utav tjejerna hade spanat in ett par jeansshorts. Den affären har så mycket fint och till inte så dyra priser, så kommer garanterat shoppa en hel del till där innan jag åker härifrån...



Det var så skönt att få träffa dem ikväll, och fick höra att jag inte var ensam om att ha haft en dålig dag och vilja åka hem. Det var nog det bästa av allt. Låter kanske elakt, men det är så skönt att veta att man inte är ensam. Att det finns någon mer som längtar hem och är ledsen efter en dålig dag, men som man kan kämpa tillsammans med! Imorgon börjar jag tidigt för att ha ett break mitt på dagen mellan 10-12.30 sen jobbar jag till 8 igen. Så nu ska jag dricka upp mitt te och lägga mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0