one more day away. one day closer until I get to meet you.

Så har snart ännu en dag gått. Jobbar iochför sig i några timmar till, men just nu är barnen lite trötta efter en dag med simlektion, glassätande och lekande i en park. Var i Redwood City imorse innan jobbet och fixade mitt social security number (behöver det för att bland annat få ta körkort här), irrade omkring ett bra tag innan jag kom rätt (trots gps!). Där var mycket folk, så tyvärr hann jag inte med mer än det imorse innan jobbet. Ikväll blir det nog lugnt... Imorgon kväll ska jag däremot försöka leta upp en pilates klass i palo alto för att se om det är nåt att ha, det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Iamblogger

good job please keep on the good work

2010-12-15 @ 08:17:02
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0