Nytt namn? Enligt killen på Starbucks



Det är sååå skönt att få komma ut lite efter jobbet, om så bara för en timme (och en latte :p)!

Imorgon blir det tyvärr ingen promenix runt the dish (det börjar dock bli en skön morgonvana!), ska följa med tvillingarna och mamman på nån återvinningsgrej? På min lediga tid dessutom! Börjar egentligen inte förrän senare, men slutar tidigt imorgon så tänkte att jag kunde följa med, vi ska dit med en annan au pair och hennes tvillingar, så det kan vara kul att träffa lite mer au pairer här omkring. Anyways, mina tyska vänner har börjat träna på YMCA, ett gym, och de skvallrade om en jacuzzi vilket gjorde mig om möjligt ännu mer sugen på att haka på... Ska bara få mitt bankkort så signar jag eventuellt in mig jag med...


Kommentarer
Postat av: Maja

Starbucks ar saaaa gotttttt far aldrig nog:)

2010-09-16 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0