Lördag och shopping!



Efter en sväng in på target blev jag ett par solbrillor (vem åker till california och lämnar solbrillorna hemma? Jag!), en väska (så jag kan ha med min systemis), en plattång (29 dollar!), värmeskydd till håret och papper och kuvert rikare. Så nu kan ni snart kanske förvänta er ett brev eller så, ska bara hitta till postofficet och köpra frimärken nån gång med... Sen åkte vi till Stanfords shopping center, och jag köpte flipflops och ett par shorts på abercrombie & fitch. Ändrade planerna till stranden imorgon istället för San Francisco, så fick ju shoppa lite idag istället ;-) Här är sjukt varmt och härligt så får passa på att åka till stranden innan det blir höstigt här med.

Nu ska jag snart köra (!) iväg och hämta upp Maxi och Christina igen, vi ska åka och se en fotbollsmatch och sen äta någonstans. Och nej, jag håller inte på att bli nåt fotbollsfan, bara sällskapssjuk! Men det blir nog kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0