Long island

I'm alive! Befinner mig för tillfället på Long Island, utanför New York, på au pair skolan. Kom hit igår vid halv sju och slocknade på två sekunder vid nio. Då hade jag varit uppe sen fyra och jag var fortfarande i svensk tid, det vill säga klockan tre på natten. 23 timmar vaken tid. Här är helt okej, inte direkt någon hotellstandard (snarare sjukt nergångna lokaler och riktig collage-mat) men jag har väldigt kul med de andra svenskarna! Visar lite bilder när jag kommit fram till cali, kamerasladden ligger i resväskan som jag inte har tillgång till just nu...


Kommentarer
Postat av: Mathilda

och jag hittade därför din :D ska hänga med i din blogg oxå ;)

2010-09-01 @ 03:47:11
URL: http://mathildahyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0