Long island & New York

new york
new york
new york
new york

1. Skolan var okej. Maten var okej. Tjejerna var jättegulliga, hoppas att vi kanske ses undet året!
2, 3, 4, 5. New York var otroligt.

Jag förstår numera I-love-New-York-tshirtsen. Jag vill tillbaka dit! Förtillfället är jag liite avis på tjejerna som flyttade in runt om New York. Fast jag har ännu inte sett San Francisco, mer än på håll, och jag har på känn att det också kan vara en stad i en klass för sig.

Vet inte hur mycket skrivande det blir här de kommande dagarna. Ska försöka komma in i allt här, försöka träffa lite folk snarast och lära känna familjen och lära in rutiner. Det är mycket på en gång och det är lite av en konstig situation. Att flytta in i en främmande familj på en gång, ta hand om dess barn och försöka känna sig som en i familjen på nåt vis. Jag försöker att inte tänka på er därhemma för mycket. Men det finns en person som jag längtar lite för mycket efter redan... Jag ska bara förbi den här första, måste medge, jobbiga tiden, sen blir det lite lättare. Right?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Bästa Vicky, du kommer inte bli besviken på vad Kalifornien har att erbjuda! Ses snart! <3

2010-09-05 @ 08:14:32
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/
Postat av: johanna

Min familj är jättebra!! de är verkligen super super snälla! :) Och jag har hand om en flicka på 8 år :)

hur är din familj och barn?

2010-09-05 @ 08:43:35
URL: http://johannaaupair.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0