Jag tycker om lördagar

Fotbollsmatchen idag var betydligt mer underhållande än sist! Det var utsålt, så vi satt utanför de första 45 minuterna. Denna gång var det damerna som spelade och de hade orkester och cheerleaders, mycket roligare än att bara titta på fotbollen :-) En annan tysk tjej, Tary, var med oss ikväll, hon var jättegullig och förhoppningsvis träffar jag henne nästa helg igen! Efter första halvlek åkte vi vidare till Palo Alto, för mat på Cheescake factory. Look at my salad! Den var betydligt större än vad det ser ut (resterna följer med och blir lunch på stranden imorgon)! Och jag älskar verkligen servicen i detta land, alla är så trevliga och hjälpsamma! Förresten, ser ni min svaaaga sporttop/linne-bränna på andra bilden? Måste vara efter rundorna på the dish i solen ;-)



Och jag vet att det är mycket bloggande om mat, men det är så gott och trevligt att äta ute på helgerna, min värdfamilj älskar pasta (ingen överdrift), så det är skönt med lite omväxling! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0