Fresh Choice



Idag har varit en bra, och varm, dag! Blev upphämtad av Carro, Kajsa, Emilia och Carina vid tolv, sen åkte vi och hämtade upp Sarah och sen vidare till Los Gatos. Gick omkring en stund, åt lite glass och svettades i värmen. Åkte sen vidare till Mountain View där det var någon slags marknad (?) eller nåt i den stilen. Resten av eftermiddagen och kvällen spenderade jag och Sarah i Great Mall någonstans, fråga mig inte var... Köpte två tröjor på Forever 21 och ett par shorts på HM. Jobbar upp min garderob här sakta med säkert ;-) Vi åt middag (typ 5-rätters) på Fresh Choice, som en stor buffé med olika sallad, soppa, pasta, pizza och efterrätt. Var bara flitig med kameran då, så bjuder på lite bilder från vår gooooda (men lite för stora) måltid. Planerar att kompensera den med att gå The Dish ett par gånger den kommande veckan, träningsverken från igår (ja, träningsverk!) ska bara försvinna först...

 Imorgon börjar veckan för mig igen, börjar jobba vid 10 och fram till och med fredag jobbar jag 45 timmar. Sen har jag både lördag och söndag ledigt = min lediga helg i september månad!


Kommentarer
Postat av: Sarah

taaack för idag vännen!

2010-09-12 @ 08:09:07
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/
Postat av: Lena L

2010-09-12 @ 18:48:38
Postat av: Lena L

Ser smaskigt och gott ut, hoppas att du njöt....

Har blivit intoducerad till din blogg av mamsen och papsen så nu kan även jag hålla lite koll på dej...sköt om dig.

Puss o kram o nyp i stjärten, ha, ha.....

2010-09-12 @ 18:51:53
Postat av: Ulrika

Gott att du njutit helgen! Glöm inte balansen mellan intag och rörelser! Kör hårt......



Kramar i massor från hela familjen Olsson

2010-09-12 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0