en septemberkväll

Nu ikväll har jag kört mot rött (ssssssh, säg inget om det högt!), varit på pilates (som var mer andning och stretch träning), besökt starbucks, träffat nytt folk och äntligen fått köra bil och vrida på musiken så högt som jag vill! En bra kväll med andra ord. Förutom den första incidenten då... Men hallao, trodde det var svängfil tills jag inser att jag har en bil mitt emot mig, så hade jag nåt val? Dessutom var det kolsvart ute (blir mörkt vid sju, halv åtta tiden och då blir det jättemörkt) och de har inte heller några gatlampor i det här landet. Så där har ni min bortförklaring. Och jaaa, jag har lite dåligt samvete för det...

Kvällar som denna, i trevligt sällskap, får mig inte att längta hem! Imorgon är det onsdag och det innebär att snart halva arbetsveckan är avklarad = snart helg! ;-) Börjar elva, så klockan står på 8.15, en promenix med harry potter i öronen är inplanerad. Var förresten på biblioteket idag och invigde mitt bibliotektskort, någon som kan gissa vilken film som fick följa med mig hem? Rätt svar kanske kan få ett vykort på posten? ;-)

Kommentarer
Postat av: pappa

ÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! Hade de Wallander.

2010-09-29 @ 10:08:22
Postat av: Rasmus

Jag gissar på Harry Potter!!

2010-09-29 @ 19:33:32
Postat av: Rasmus

Om jag måste välja vilken så skulle jag gissa på Phenix Orden

2010-09-29 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0