Capitola beach



Sååå, idag har vi varit på Capitola beach, jättehärligt! Det var däremot sjuuuukt kallt i vattet så för min del blev det inget badande. Men bland annat Lisa vågade sig i en stund... Hon påstod sig även se en delfin! På sista bilden står vi uppradade, Lisa, jag, Maxi, Ann-helen (fransk tjej, första gången jag träffade henne) och Christina. Och bilden på mig är så mycket bikinibild ni får, efter att ha suttit här en stund och gått igenom bilderna så har jag ännu en gång konstaterat att det är dags att skaffa det där gymkortet. Måste träna. Fast the dish är ganska skönt att gå runt på förmiddagarna ändå... Blir det imorgon innan jobbet iallafall. Men måste ändå ta tag i det på riktigt, vill ju inte komma hem i sämre form än jag kom hit (för att uttrycka det milt).

Och imorgon börjar veckan igen. Känns lite tungt, men har haft en bra helg, så får försöka leva på det fram tills nästa :-) Imorgon har jag dessutom en ganska kort dag, slutar 4, så det ska nog gå bra. Ska bara komma på vad jag ska fördriva tiden därefter med...


Kommentarer
Postat av: maria

ser inte heeelt fel ut... här är det snart minusgrader och höstjackan har åkt fram

2010-09-27 @ 20:03:46
Postat av: Sofia

Åhh, så himla skönt det ser ut! Jag vill och ligga på stranden och sola :p Här är det bara grått och trist nu för tiden tycker jag.. Hoppas att allt är bra med dig! <3

2010-09-27 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0