Äntligen fredag

Jag fick ett så fint mail som gjorde mig så otroligt glad och nästan lite tårögd. Allt sånt gör mig så hilma glad, ett litet  hej, ett mail, ett sms, bara att få höra ifrån er där hemma.

Igår körde jag till Cafe Borronne, och trafiken här är inte riktigt som hemma, speciellt inte när man inte hittar runt här. Hämtade upp en tjej som heter Carolin sen åkte vi iväg, utan gpsen för jag var ganska säker på att jag skulle hitta dit. Men näääe, inte i mörkret och trafiken. Tog oss minst den dubbla tiden mot vad det borde, att åka dit. Men fram kom vi iallafall till slut. Önskar att jag kunde ha en egen bil här och orientera mig lite, hade nog lärt mig lite snabbare då. Nu får jag dela med familjen. Ska nog gå bra det med. Drack en latte och hade det trevligt med de andra au pairerna, träffade en svensk tjej som heter Amy, det var trevligt!

Nu är det äntligen fredag och min arbetsdag börjar om 45 minuter. Blir en lång sådan för slutar inte förrän vid åtta... Men sen är det helg! :D Förhoppningsvis blir det ut och äta ikväll, om det inte blir för sent. Hoppas att ni har en härlig fredagskväll därhemma! Skickar lite kärlek från andra sidan atlanten.

Kommentarer
Postat av: pappa

ÅÅÅÅÅÅÅ, du har kommit ut med bilen!!!!

2010-09-17 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0