Ännu mer för längesen

Imorgon var det en vecka (51 to go) sen jag åkte, sen jag stod på flygplatsen och kramades hej då.

Middagen ikväll var trevlig, de två tyska au pairerna med familjer var här, det tar hand om två pojkar respektive två flickor. De var lika gamla och jag tror att de var 7 och 9. Anyway, det var trevligt att träffa lite folk i området! Ska eventuellt träffa tjejerna igen på tisdag kväll, kanske en fika, och besöka ett gym som de ska börja träna på. När de nämnde det sista hakade jag på direkt, jag saknar att träna! Så vi får se hur det blir. Kanske gym-versionen, kanske inte. Nåt måste jag göra iallafall.

Nu blir det snart att krypa ner under täcket. Är trött efter ännu en intensiv dag med massa nytt. Imorgon kommer Sarah och hämtar upp mig för frukost någonstans här och sedan till ett shopping mall. Ska bli kul att få träffa lite svenskar igen faktiskt, och jag tror vi blir fyra tjejer.

Det finns så mycket jag vill skriva och berätta om, men nu på kvällarna är jag ganska slut. Så... This is it for now. Även fast jag är många timmar och ännu fler mil ifrån er där hemma så går det inte en dag utan att jag tänker på er, mina underbara vänner och min fina familj och släkt. Längtar nog lite efter er... Men bara lite! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0