30 +

Ny dag, ny vecka (har varit i USA i 4 veckor idag). Har skypat lite med Rasmus, gått the dish, duschat och käkat gröt.  Intresseklubben antecknar hoppas jag??! ;-) Snart börjar arbetsdagen och en heeel arbetsvecka ligger framför mig. Här är väldigt varmt idag (30+) och som tur är har tjejerna en simlektion klockan 1, så vi kan svalka oss lite. Det är gött att vara vid poolen, men är alltid lite nervös när jag ska ha dem där. Oftast, som  tur är, så är mamman med. Killen simmar väldigt bra, men tvillingtjejerna är inte riktigt på samma nivå, än. Nog babblat, nu börjar min arbetsdag.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

om du bara visste hur står intresseklubben här hemma börjar bli.

2010-09-28 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0