18:47

Okej, this is bad. Sitter och småäter på godis bara för att jag är hungrig. Ska ut och äta när jag slutat, om ungefär 45 min, på Olive Garden (italienskt!) med de tyska tjejerna... Caaaan't wait. Så typiskt mig att förstöra aptiten så. Och godis. Onödigt Victoria, onödigt!

Förresten måste berätta att den här dagen har faktiskt varit bra! Som omväxling från all negativitet här... Barnen har varit snälla och inte sååå gnälliga och vi har varitöver hos en kompis till dem och lekt samt en sväng nere vid poolen (det har varit varmt idag), så jag är jättenöjd och känner mig lite (mycket) bättre idag :-) Och snart är det äntligen helg, jobbar dock några timmar imorgon, men på söndag blir det förhoppningsvid San Francisco och lite shopping! Just det, spara till Hawaii-resa var det... Äh, sparar nästa vecka istället, veckolön är ganska bra på det viset!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

:) super hoppas på en fin dag idag med för dig då, är det godiset lena skickade med? I så fall har du sparat så länge att du gott och väl får äta de nu, får ju inte bli dåligt..;) massa pussar!

2010-09-25 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0