10.07

Nu blir det frukost efter en runda på the dish. Är så trött på mina k-special (som inte alls är som k-specialen hemma!), så får se vad jag kan hitta... Här äter alla flingor till frukost. Och jättevitt, mjukt, bröd. Får köpa lite havregryn nästa gång jag åker förbi en affär så jag iallafall kan göra lite hederlig gröt...

Och ja pappa, jag behövde en runda på the dish, men sååå myket skräp äter jag faktiskt inte. Och dessutom kan man få fettfri mjölk och sockerfri sirap (fråga mig inte hur det funkar) på starbucks i kaffet, så visst kan man välja "nyttigt" även i USA ;-)

Kommentarer
Postat av: PAPPA

SKÖNT ATT HÖRA!

2010-09-22 @ 21:17:31
Postat av: PAPPA

DET VAR SKÖNT ATT HÖRA!!!

2010-09-22 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0