When you're happy like a fool, let it take you over

Julia kom och hämtade upp mig ikväll innan pilatesen. Efter den åkte vi till starbucks-at-the-corner, nära mig, och fikade och hade det mysigt. Tiden bara flög iväg! Och detsamma gör tiden här, när man sitter och reflekterar över det. Jag och Julia har varit i USA i över 7 veckor nu! Och det är bara 10 veckor kvar på det här året, och vid årskiftet har vi varit här 1/3 av tiden, när man ser det så blir jag både glad och liiiite stressad. Glad för att det inte är sååå länge tills jag får se er därhemma igen, men stressad för allt som jag vill hinna med här! Vi har ju så många storslagna planer som vi vill genomföra! Haha, nej men det finns mycket jag vill hinna se och göra här! Och just nu känner jag att har jag klarat mig såhär långt så kommer jag definitivt slutföra det, att åka hem är inget alternativ, och det känns så skönt att jag är så övertygad om det själv. Har jag sagt att jag älskar sunny California? ;-)



Den här har verkligen varit en bra dag! Tänk var ett lyckat körkortsprov, ett vykort hemifrån, barn på liite bättre humör än vanligt och underbart trevligt kvällssällskap kan göra! Och killen på Starbucks stavade till och med rätt på mitt namn denna gång! Har iofs ett ganska internationellt namn så det är kanske inte såå svårt... Nu börjar det kanske bli dags att sova? Klockan är strax efter elva här borta, och har planer på the dish imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0