ingen rubrik

Så var snart onsdagens arbetsdag över. Har precis gjort middag till barnen, fylld pasta (med cheese ofc, jag är ju i USA) med formen av fiskar, och några konstiga korvar. Och nu har jag så ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Funderar på om det är all den här pastan som jag börjar protestera mot, eller om det var nåt konstigt med korven. Eller av den enkla anledningen att jag åt för snabbt. Det jag ville säga var att jag har ont i magen, har intresseklubben antecknat? ;-)

Blir nog en tråkig kväll ikväll, skulle träffat de tyska tjejerna meeen två av dem fick jobba senare ikväll. Så om ingen räddar mig blir det sängen klockan åtta när jag lagt mina värdbarn? Okej, nu ska vi inte överdriva här, jag överlever nog en hemmakväll iannatfall :-)


Kommentarer
Postat av: Sarah

du skulle ringt mig vännen! Men du, jag behöver prata med dig lite, kasnke att vi kan ha dejt på fredag?? Skulle vara så mysigt, behöver lite vickysarah-time ;) <3

2010-10-07 @ 05:24:30
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0