Torsdag och jag har varit leeeedig!

Har haft en jättebra dag! Sarah kom och hämtade upp mig vid lunchtid så åkte vi mot Stanford campuset, gick omkring lite, hämtade en katalog och åkte sen till IKEA för lunch! Köpte pepparkakskola i shopen innan vi åkte över till nordstroms och tittade runt lite. Blev sugna på kaffe så satte oss på Starbucks tills Julia ringde och sa att hon hade slutat. Åkte och mötte upp henne i Stanford shopping centret och Sarah köpte en väska på Michael Kors som är to-die-for! Lite avis där ja ;-) När det började närma sig middagstid så åkte vi mot Palo Alto downtown för Cheesecake factory, åt soppa och beställde in cheesecake som vi delade på till efterätt (framsteg! :p). Sen åkte jag och Sarah mot hennes hus, nu har vi precis tonat mitt hår (hemska utväxt) och ätit ben & jerrys. Och jag är så glad för att jag ska få spendera natten här, eller till och med till på lördag! Och imorgon ska vi åka och hämta Maja på förmiddagen! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin tröja, jag älska färgen. Kram

2010-10-22 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0