Thursday

Jag blir så glad av era kommentarer här! Det gör det lite mer meningsfullt att uppdatera er, eftersom det är ett bevis på att ni läser! ;-) Nu har jag lite drygt en timme off mitt på dagen (för att jag inte ska jobba över mina 45 h/vecka), ganska segt, men det får gå. Känner fortfarande att sängen hade lockat, men skulle jag lägga mig nu skulle jag inte komma upp igen :p Och när jag ser att det ska bli typ 13 grader och regn imorgon blir jag inte jättesugen på att ta tag i livet och ta mig upp imorgon heller... Men jag måste uttnyttja min lediga tid här så imorgon ska jag ut på en runda, och ikväll blir det förhoppningsvis iväg och träffa Jenny en sväng såvida bilproblemen löser sig. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0