the social network

Har haft en asskön eftermiddag, efter jobbet, med Sarah och lite senare också Julia! Jag och Sarah åt frozen yoghurt och drack starbucks i Montain View, sen åkte vi vidare till en litet shoppingcenter. Största anledningen till det var att vi ville gå på bio där ;-) Så strosade runt ett tag, jag shoppade underkläder på Victoria's Secret och en present sen kom Julia och vi åt middag på Fresh Choice innan det var dags för bio och filmen "The social network", handlar om Facebook, grundaren och allt. Stanford och Palo Alto (typ här jag bor ja) var med i den, för tydligen har facebook bland annat "byggts upp" här eller nåt sånt. Hur som haver, den var bra, nu är jag trött och hoppas att min söndag blir bra. Är ju ledig så det kan väl inte bli annat?? :-) Kanske ett något osammanhängande inlägg, men skyller på att ögonen snart går i kors. Tack för en mysig eftermiddag och kväll brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0