the sky could be blue, i don't mind, without you it's a waste of time

Snart var ännu en jobbdag över (eller ja, om två timmar). Har gått ganska bra idag, fullt upp för barnen med playdate, gymclass, swimlesson och swimteam. Ikväll efter jobbet ska jag åka och hämta en ny au pair och sen Julia och vidare till Café Burrone. På tordagar brukar på vara en del au pairer där, så det är ett ganska bra ställe att träffa folk på när man är ny, upptäckte jag min första vecka när jag var där... Eller som en ursäkt för att bara komma ut från huset ett tag på kvällen ;-)



En skön låt! Längtar tillbaka till förra augusti när vi var på Coldplay i Stockholm! Hoppas att det kanske blir något konsertbesök här under året, någon som är sugen? ;p


Kommentarer
Postat av: Maria!

Längtar också tillbaka!!!! :D:D Och jag längtar efter dig! Det är så tråkigt att vi inte träffades mer under sommaren! Vi borde ju gjkort en favorit i repris i stockholm!

2010-10-11 @ 03:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0