Starbucks

Hämtade upp Julia innan pilatesen och nästan det första hon säger är "bara så du vet så ska vi till Starbucks sen", tur att hon kan läsa mina tankar. Så jag fick min dos även idag, och en skööön stund utomhus i kvällsvärmen.

Åker som sagt imorgon vid lunch mot flygplatsen för att åka till San Diego. Står i valet och kvalet om jag ska kånka med mig min dator eller ej. Hm, får se hur det blir. Köpte iallafall min första amerikanska tidning på vägen hem nu ikväll, och har med mig ett par pocketböcker hemifrån, så i annatfall ska jag väl klara mig med det.

Nej, nu är det dags att titta lite på Julie & Julia innan det är dags att sova. Puss och godnatt, och godmorgon till er hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0