Starbucks-söndag

Idag har jag haft en heeeldag med Julia! Började med the dish vid nio snåret och bagelsfrukost hos mig efter det. Bakade sen chokladmuffins att ta med till pumpkin carving mötet som vi var på klockan 12. Efter en dryg timme där åkte vi till Target och köpte fleecepyjamasbyxor, håller ju på att frysa ihäl om nätterna här ;-) Och jag köpte även en bok av Lauren Conrad, "L.A. Candy". Sen åkte vi till IKEA för en kanelbulle, och strosade runt på nordstroms och lite andra affärer. Utöver detta har vi besökt starbucks tre gånger idag. Vi är  b e r o e n d e



Nu ska jag krypa ner i sängen i mina nya pyjamasbyxor och läsa "L.A. Candy". Efter en skön starbucks-söndag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0