skype, skype, skype

Nu har jag precis skypat med Rasmus och sen hela ligan; Elsie & Uno, Lena & Bernt-Inge och morfar. Har jag sagt att jag älskar skype? :-) Så himla skönt att man kan sitta och höra och se varann hur länge som helst! Nu är det fredag (och dessutom payday) och vi får se vad den här dagen har att bjuda på.

Förresten, satt och berättade min helknasiga långa dröm i natt, för Rasmus. Drömde bland annat om mitt framtida boende och jisses, det var lägenheten i min drömmar, bokstavligt talat! ;-) För att göra en låååång historia kort, så fick jag en trisslott, vann 100 000, hittade min dröm lägenhet som jag köpte för de pengarna och som sedan renoverades upp utav nåt äntligen-hemma-liknande-crew, haha! Det är otroligt vad mycket man kan drömma under en enda natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0